У оквиру пројектне наставе у среду 15. јануарау одељењима II-1, II-2 и II-4 одржане су радионице са родитељима „Шијем – вредне руке имам“. Ученици и родитељи су шили новчанике и украшавали их дугмићима. Уживали су и деца и родитељи.
Рок за подношење молби за упис ученика у први разред школске 2020/21. године који територијално не припадају ОШ "Бановић Страхиња" је до 1.2.2020. године.
Календар
Јун 2025
НЕД
ПОН
УТ
СРЕ
ЧЕТ
ПЕТ
СУБ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Претрага
Анкета
Банери
Администрација
Тим за заштиту ученика од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања
У среду, 28. марта 2018. године одржан је угледни час „Заједничке особине живих бића“ у одељењу II2. Час је био динамичан, веома посећен и протекао је у позитивној атмосфери, пробудивши интересовање како ученика, тако и посетилаца. На почетку је представљен одељењски мини пројекат „Гајимо пшеницу“ који је реализован као припрема и увод у час систематизације. Обиље филмског материјала и интерактивни садржај, подржан компјутерском технологијом, подстицао је ученике на ангажовање, дивергентно размишљање, примену и повезивање знања.
Час је остварио низ образовних и васпитних задатака, али је посебан акценат био на функционалним задацима часа и развијању важних мисаоних функција као што су упоређивање, анализа, синтеза, груписање, класификација и закључивање. Час је путем фронталног, групног и индивидуалног облика рада допринео развијању кооперативности, али и развијању аналитичности, систематичности и самосталности у раду ученика.
Час је осмислила и реализовала учитељица Вера Гајић, при чему су наставнице биологије Марина Милованчевић и Анита Сарка Пауновић пружиле несебичну и интензивну стручну подршку. У оквиру часа је такође остварена корелација унутар предмета Свет око нас са раније упознатим областима (људска делатност, својства материјала, саобраћај), али и корелација са предметима Ликовна култура и Музичка култура.
Тако је основна тема часа, класификација живих бића на основу различитих обележја, омогућила прожимање више наставних области и подстицање интегративног приступа посматраним појавама