Датум: 07. Oktobar 2015 17:16 Категорија: Конкурси
Република Србија
Град Београд
Основна школа „Бановић Страхиња“
Кнеза Вишеслава 15
11030 Београд www.osbanovicstrahinja.nasaskola.rs/
Број: 938
07.10.2015. године
На основу члана 31. 39. 40. и 61. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“ бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015), члана 6. Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова („Службени гласник РС“ 29/2013 и 104/2013) и Одлуке о покретању поступка јавне набавке број 936 од 07.10.2015. године, Комисија за јавну набавку образована Решењем број 937 од 07.10.2015. године, у otvorenom поступку јавне набавке упућује
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ОБЛИКОВАНЕ ПО ПАРТИЈАМА БРОЈ 03/15
РАДИ ЗАКЉУЧЕЊА ОКВИРНОГ СПОРАЗУМА ЗА НАБАВКУ УСЛУГА ОРГАНИЗАЦИЈЕ И РЕАЛИЗАЦИЈЕ ЕКСКУРЗИЈА И НАСТАВА У ПРИРОДИ
Предмет јавне набавке је услуга организације и реализације екскурзија и настава у природи ученика Основне школе „Бановић Страхиња“ (ознака из ОРН: 63516000), у свему према опису услуге односно техничкој спецификацији датој у Конкурсној документацији.
Право учешћа у поступку имају сва физичка и правна лица која испуњавају услове из чланова 75. и 76. Закона о јавним набавкама и која поседују лиценцу за организацију и реализацију туристичких путовања у земљи и иностранству, у складу са одредбама Закона о туризму („Службени гласник РС“ број 36/2009, 88/2010, 99/2011 и 93/2012), као и додатне услове предвиђене Конкурсном документацијом. Услови које понуђач треба да испуни као и начин на који се доказује њихова испуњеност ближе су одређени Конкурсном документацијом.
Заинтересована лица могу преузети Конкурсну документацију на интернет адреси наручиоца www.osbanovicstrahinja.nasaskola.rs/ или на Порталу јавних набавки.
Понуда се сачињава у складу са овим Позивом, а према упутству и захтевима из Конкурсне документације на прописаном обрасцу. Понуда са прилозима мора бити у затвореном коверту са назнаком: ,,Понуда за јавну набавку 03/15 - НЕ ОТВАРАТИ”, примљена и заведена на писарници наручиоца најкасније 06.11.2015. године до 14 часова. На полеђини коверта навести пун назив, адресу, e-mail адресу, телефон, факс и особу за контакт понуђача.
Уз понуду понуђачи достављају и доказе о испуњености услова за учешће у поступку, дефинисане Законом и Конкурсном документацијом, који могу бити оригинали, оверене или неоверене фотокопије.
Понуда са варијантама није дозвољена.
Непотпуне и неблаговремене понуде неће се разматрати.
Напомена: Уколико понуђач подноси понуду путем поште, без обзира да ли је послао понуду обичном, препорученом пошиљком или путем брзе поште, релевантна је једино чињеница када је наручилац понуду примио, односно да ли је наручилац примио понуду пре истека рока за подношење понуда (у којој ситуацији ће понуда бити благовремена), те није релевантан моменат када је понуђач послао понуду.
Јавно отварање понуда извршиће се комисијски у 16:30 часова, последњег дана рока, тј. 06.11.2015. године у просторијама наручиоца, у улици Кнеза Вишеслава број 15, 11030 Београд.
Активно учешће у поступку отварања понуда могу имати представници понуђача који имају овлашћења за присуство отварању понуда.
Одлука о закључењу оквирног споразума биће донета под условима из члана 107. Закона, применом критеријума „најнижа понуђена цена“, у року од двадесет пет дана од дана јавног отварања.
Реализација услуга вршиће се према захтевима садржаним у Конкурсној документацији.
Оквирни споразум се склапа одмах по стицању законских услова.
Додатне информације могу се добити сваког радног дана од 9 – 16 часова на адреси наручиоца, или путем e-mail адресе [email protected].
Наручилац ће обезбедити пријем захтева за додатним информацијама или појашњењима конкурсне документације радним данима од 9 до 16 часова на својој адреси, односно путем наведене електронске поште. Уколико је захтев достављен наручиоцу ван наведеног времена, као дан пријема захтева узеће се први наредни радни дан.
Конкурсну документацију можете овде скинути.