ОШ " Бановић Страхиња"
Школа са душом
  • Почетна
  • О школи
  • Услови у којима школа ради
  • Запослени
  • Галерија
  • Летопис
  • Распоред припремне наставе
  • Контакт

Мени

  • Почетна
  • Закони и правилници
  • Уџбеници
  • Организација рада
  • Упис у први разред
  • Завршни испит
  • Вести
  • Календар и распореди
  • Стручни тимови школе
  • Секције
  • Ученичке организације
  • Такмичења
  • Школске новине
  • Екскурзије
  • Стоматолошка ординација
  • Јавне набавке
  • Преузимање

Разреди

  • Трећи разред
  • Четврти разред
  • Пети разред
  • Шести разред
  • Седми разред
  • Осми разред

Посетите нас и на


Пратите нас и на


Вести

  • Шијем – вредне руке имам

    18. Januar 2020 13:45


     

    У оквиру пројектне наставе у среду 15. јануарау одељењима II-1, II-2 и II-4 одржане су радионице са родитељима „Шијем – вредне руке имам“. Ученици и родитељи су шили новчанике и украшавали их дугмићима. Уживали су и деца и родитељи.

  • Упис у први разред

    18. Januar 2020 13:20

    Рок за подношење молби за упис ученика у први разред школске 2020/21. године који територијално не припадају ОШ "Бановић Страхиња" је до 1.2.2020. године.

Календар

Јун 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Претрага




Анкета

Тест питање?

Одговор 1
Одговор 2
Одговор 3


Резултати

Банери





Администрација






Тим за заштиту ученика од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања

https://osbstim.weebly.com/

Римске цифре

Угледни час „Римске цифре“ одржан је 9.октобра 2014. године у одељењу III 2. Учитељица Вера Гајић је осмислила час заснован на принципима интегративне наставе, у којој се границе међу предметима бришу или постају мање приметне. Интегративна настава посматра свет као целину и на тај начин је проучава. На часу су били обједињени садржаји математике, српског језика, природе и друштва, музичке културе. Ученици су подстицани да повезују знања из различитих области и врше трансфер знања. Римске цифре су биле основна тема која је прожимала садржаје о далекој прошлости завичаја и Србије, али и тема која је подстакла запажање заједничке природе посматраних појава и суштински важно уочавање односа знака и означеног (цифра-број, слово-глас, нота-висина и трајање тона). Примењено је знање о писању датума римским цифрама. Ученици су били веома активни. Применом компјутерске технологије омогућен је интерактиван однос ученика са наставним садржајем. Квиз, игра асоцијација и откривање загонетне слике су као дидактичке игре допринеле да процес систематизације знања буде занимљив и динамичан. Током групног рада је подстицана сарадња ученика, а задаци су били усмерени на решавање проблемских ситуација. Час је као целина испунио низ функционалних задатака наставе, пре свега развијање систематичности и самосталности у раду. Подстицано је и развијање мисаоних функција као што су упоређивање, анализа, синтеза, груписање и класификација.

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај