Помоћ Верском добротворном старатељствуДатум: 28. Decembar 2015 17:06 Категорија: Школске активности
|
Новогодишњи вашарДатум: 25. Decembar 2015 12:03 Категорија: Школске активности
|
У сусрет Новој годиниДатум: 22. Decembar 2015 12:14 Категорија: Школске активности
|
Обавештење за родитеље будућих првакаДатум: 22. Decembar 2015 09:53 Категорија: Школске активностиОбавештавамо родитеље будућих првака који територијално не припадају ОШ "Бановић Страхиња", а желе да упишу дете у нашу школу, у обавези су да напишу молбу до 1. 2. 2016. године. Молбу предати секретару школе. Прочитај |
Авантура паркДатум: 21. Decembar 2015 10:35 Категорија: Школске активности
|
Дружење са песникињом Биљаном ШекуларацДатум: 09. Decembar 2015 12:43 Категорија: Школске активности
|
Чеп за хендикепДатум: 08. Decembar 2015 12:07 Категорија: Достигнућа
|
Обавештење о закљученом оквирном споразумуДатум: 07. Decembar 2015 14:31 Категорија: КонкурсиНа основу члана 116 Закона о јавним набавкама („Службени гласник Републике Србије“ број 124/2012, 14/2015 и 68/2015)
ОБАВЕШТЕЊЕ
О ЗАКЉУЧЕНОМ ОКВИРНОМ СПОРАЗУМУ 03/15 У отвореном поступку јавне набавке, број ЈН 03/15, спроведеном ради закључења оквирног споразума за набавку услуга организације и реализације наставе у природи ученика првог разреда у школској 2015/2016. години, ознака из ОРН 63516000, Основна школа „Бановић Страхиња“ закључила је оквирни споразум са понуђачем ЦЕНТАР ДЕЧЈИХ ЛЕТОВАЛИШТА И ОПОРАВИЛИШТА ГРАДА БЕОГРАДА са седиштем у Београду, Рисанска 12, Матични број: 07036205. Прочитај |
Помоћ за Црквену кухињуДатум: 07. Decembar 2015 14:13 Категорија: Достигнућа
|
Фестивал наукеДатум: 07. Decembar 2015 10:41 Категорија: Школске активности
Основни циљ ове посете био је да се наука приближи младима кроз различите експерименте и поставке, да пружи нов и инспиративан поглед на различите научне области, да пробуди интересовање и да укаже на важност науке и технологије у свакодневном животу. Ученици су уживали посматрајући експерименте из области биологије, хемије, физике, као и у новим сазнањима из природних и друштвених научних грана, што је допринело мотивисању ученика да самостално истражују, испитују и закључују. Прочитај |